REVIEW: Avon // Brushes

Olen saanud neid pintsleid nüüd juba mõnda aega testida/kasutada. Mul jagub neile ainult kiidusõnu, vähemalt neile, mida kasutanud olen. Pintslid näevad väga head välja, lihtne disain. Nende puhul kehtib less is more. Need on ka ülimalt pehmed. Kuid kõigest lähemalt juba kohe.


1. Puudripintsel - Tegu on siis kõige suurema pintsliga, millega on väga mõnus puudrit peale kanda. Pintsel ei võta toodet liiga palju ega ka liiga vähe, vaid piisavalt. Pintslit on väga mugav kasutada ja üldse näeb väga hea välja (nii ka teised pintslid). / 8.50€
2. Põsepunapintsel - Suuruselt on see järgmine ja erineb ka oma kujult. Just selline kuju teeb põsepuna peale kandmise lihtsaks ja mugavaks. Toodet ei lähe üle terve näo vaid just sinna kuhu ise soovid seda kanda. / 6€
3. Jumestuskreemipintsel - Selle pintsliga oli mul esmakordne kokkupuude. Olen alati kasutanud jumestuskreemi kandmiseks, kas sõrmi või käsnasi, aga alati olen mööda läinud pintslist. Kuid nüüd on see üks tõeliselt hea abimees. Jumestuskreem jääb ühtlane ega tekita maski effekti. / 6€
4. Hajutajaga lauvärvipintsel - Ma pole kunagi olnud eriline silmameigi tegija. Ilmselt minust ei saa ka seda :D Kuid ega ma siis pintslit proovimata jätnud. Tegu on taas hea pintsliga ja silmameigi puhul on see eriti hea, sest pintsli teises otsas on hajutaja. Selleks, et kuskil kodunt eemal meiki teha piisab vaid ühest pintslist. Kaasa tassimist vähem. / 6€
5. Kulmu- ja ripsmehari - See on siis see pintsel/hari mida ma pole saanud kuskil rakendada. Kuid usun, et ega seegi hari teistele eel nimetatutele alla jää :) / 4€



Millise firma pintsleid kasutad sina? Ja ilma milliste pintsliteta sa ei suuda endale enam meiki teha?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ise kasutan Ecotools`i omasid ja olen väga rahul! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts